Θέμα :Διαφήμιση--Ελλάδα--20ός αιώνας
Βρέθηκαν 9 αποτελέσματαΚοινωνιόλεκτοι σε ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις : η περίπτωση της «γλώσσας των νέων» / Περικλής Πολίτης, Ευάγγελος Κουρδής
Τίτλος:
Κοινωνιόλεκτοι σε ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις : η περίπτωση της «γλώσσας των νέων» / Περικλής Πολίτης, Ευάγγελος Κουρδής
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
p. 572-587
Περιέχεται στο:
Σύνδεσμος:
Θέματα:
Από το τοπικό στο εθνικό και τανάπαλιν : όψεις της εθνικοποίησης του Διονυσίου Σολωμού(ή ο Σολωμός και η επιχειρηματικότητα) / Γιώργος Ανδρειωμένος
Τίτλος:
Από το τοπικό στο εθνικό και τανάπαλιν : όψεις της εθνικοποίησης του Διονυσίου Σολωμού(ή ο Σολωμός και η επιχειρηματικότητα) / Γιώργος Ανδρειωμένος
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
[14 σ.]
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Δημοσιογραφικός λόγος : ο «χαμένος κρίκος» στην κειμενική ιστορία της ελληνικής του εικοστού αιώνα / Διονύσης Γούτσος
Τίτλος:
Δημοσιογραφικός λόγος : ο «χαμένος κρίκος» στην κειμενική ιστορία της ελληνικής του εικοστού αιώνα / Διονύσης Γούτσος
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 23-42
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Το περιεχόμενο, ο ρόλος και η θέση των δημοσιευμένων διαφημίσεων στην εφημερίδα «Το Βήμα» κατά το Μεσοπόλεμο : ποια η εικονική και λεκτική μορφή του καθρέφτη της κοινωνίας της εποχής; / Βάλια Τσάιτα Τσιλιμένη
Τίτλος:
Το περιεχόμενο, ο ρόλος και η θέση των δημοσιευμένων διαφημίσεων στην εφημερίδα «Το Βήμα» κατά το Μεσοπόλεμο : ποια η εικονική και λεκτική μορφή του καθρέφτη της κοινωνίας της εποχής; / Βάλια Τσάιτα Τσιλιμένη
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 335-349
Περιέχεται στο:
Θέματα:
Διαφημίσεις : ένα γλωσσικό εργαλείο στην υπηρεσία μιας επιχείρησης (συγκριτική μελέτη : το «Ελεύθερον Βήμα» και η «Εθνική Δράσις») / Eka Tchkoidze
Τίτλος:
Διαφημίσεις : ένα γλωσσικό εργαλείο στην υπηρεσία μιας επιχείρησης (συγκριτική μελέτη : το «Ελεύθερον Βήμα» και η «Εθνική Δράσις») / Eka Tchkoidze
Συγγραφείς:
Φυσική Περιγραφή:
σ. 351-360
Περιέχεται στο:
Θέματα: